חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

חיזוק מערכת החיסון לקראת השנה החדשה


תקופת ראש השנה היא הזמן המושלם לחזק את מערכת החיסון לקראת החורף, בייחוד כשהמגפה העולמית עדיין מאיימת על בריאותנו ומשבשת את חיינו.
אפשר לחזק את מערכת החיסון בעזרת כמה שינויים פשוטים בהרגלי החיים.
* אימון גופני והפחתת הלחץ הם שתי דרכים אפקטיביות לחיזוק התגובה החיסונית
* לארומתרפיה יכולה להיות השפעה מרגיעה ומחזקת
* סמבוק שחור נחשב לצמח עשיר ברכיבים שמחזקים את הגוף

השנה החדשה בפתח וזה הזמן להתחיל מחדש: לצאת מהמתח, להסיר דאגות ולהתמקד בחיזוק מערכת החיסון, בעיקר אם יש לכם מערכת חיסונית חלשה.
הגיע הזמן לקחת את הבריאות בידיים ולנסות לשפר את התגובה החיסונית של הגוף, כדי שהוא יוכל להתמודד עם האתגרים הצפויים לו במהלך השנה, בייחוד בסתיו ובחורף.
אז איך אפשר לשנות את אורח החיים בדרכים שיתרמו לחיזוק מערכת החיסון וישפרו את התפקוד שלה? קבלו כמה רעיונות.  
מפחיתים את המתח ומחזקים את התגובה החיסונית
מתח ולחץ עלולים לפגוע גם בתפקוד של מערכת החיסון וגם במשך ובאיכות השינה. ומאחר שהיעדר שינה עלול להגביר את הלחץ ושוב להחליש את המערכת החיסונית, זהו מעגל קסמים שמאוד מומלץ לשבור אותו. 
אם תתרגלו פעילות גופנית באופן קבוע, תוכלו ליהנות מההשפעה החיובית שלה על הגוף בכלל ועל מערכת החיסון בפרט, וגם על הנפש. 
פעילות גופנית משפרת לא רק את החוזק הפיזי, אלא גם את החוסן הנפשי. אימון גופני מתון וסדיר עוזר לפרוק מתחים ומועקות, ובכך לאזן את המצב הנפשי, לשפר את בריאות העצמות, לחזק את השרירים ולאזן את משקל הגוף, שגם הוא תורם לתפקודה התקין של המערכת החיסונית.  
בנוסף, מומלץ לתרגל טכניקות של הירגעות כי כאמור, רוגע נפשי מחזק את מערכת החיסון. נסו למצוא את הדרך שלכם להשגת שלווה: נשימות עמוקות, מיינדפולנס או מדיטציה כלשהי, דמיון מודרך או האזנה למוזיקה - כל דבר שמעורר בכם הרגשה טובה.
סודות השמן
שמנים אתריים יכולים לחזק את המערכת החיסונית. 
לחלק מהשמנים יש תכונות אנטי בקטריאליות או אנטי וירליות, ואחרים יכולים לטהר את האוויר ולהרגיע תסמינים גופניים שונים. בין השמנים האנטי וירליים אפשר למנות במיוחד את שמן עץ התה ושמן אקליפטוס, שיכולים להקל על מצבים שנגרמים מחיידקים זיהומיים בדרכי הנשימה העליונות. בנוסף, לבנדר נחשב לשמן מרגיע במיוחד ושמן רוזמרין יכול לעזור להוריד את רמת הקורטיזול. 
כדי לדעת באיזה שמן אתרי מומלץ לכם להשתמש, עדיף להתייעץ עם מומחים לארומתרפיה.
מה לאכול כדי להתחזק
יש מזון שיכול לעזור לחזק את מערכת החיסון, והתפריט החיסוני הטוב ביותר מכיל מזון לא מעובדים ודגנים מלאים. 
בנוסף, יש מאכלים שמכילים מרכיבים חיסוניים באופן טבעי, כמו פירות הדר שעשירים בוויטמין C, שום שמכיל תרכובת אליצין, ויוגורט שעשיר בפרוביוטיקה. לרשימה הזאת אפשר להוסיף גם כורכום, תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, דגים שמכילים חומצות שומן מסוג אומגה 3 ותרד, שגם הוא עשיר בוויטמין C וכן בוויטמין E ופלבנואידים.
כדי לאפשר תגובה חיסונית תקינה, חשוב להימנע מהתייבשות ולצרוך מספיק נוזלים. המעיטו עד כמה שאפשר במשקאות ממריצים ומעוררים והעדיפו מים, מרק עוף צח וחליטות תה צמחים, ובמיוחד ג'ינג'ר.
איך סמבוק שחור יכול לעזור לחזק את מערכת החיסון
תודות למנגנון ההגנה שלו - שמכיל מרכיבים כמו אנתוציאנין ופלבנואידים - סמבוק שחור הוא פרי שיש לו תכונות נוגדות חמצון שעשויות לחזק את מערכת החיסון, ובייחוד את ההגנה על מערכת הנשימה. בנוסף, נחקרה יכולתו של הפרי להקל על תסמינים של שפעת ולקצר את משך המחלה.
תוסף התזונה סמבוכל מבוסס על סמבוק שחור והוא מיוצר במגוון של פורמולות וטעמים.
קופון הנחה - סמבוכל
צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד