חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

חיזוק מערכת החיסון לקראת החזרה ללימודים


החופש הגדול הוא הזמן המושלם לחיזוק מערכת החיסון של הילדים לפני תחילת שנת הלימודים והחורף. מה בתפריט: הרגלי תזונה נכונים שמבוססים על מאכלים מועשרים בוויטמינים ומינרלים, פעילות גופנית מתונה ושנת לילה טובה. 
* חוסר שינה יכול לפגוע בתפקוד החיסוני של הילדים
* שינויים תזונתיים יכולים לעזור לחזק את המערכת החיסונית
* סמבוק שחור יכול לעזור לשפר את התגובה החיסונית

חופשת הקיץ היא הטיימינג האולטימטיבי להשקעה בחיזוק מערכת החיסון של הילדים, לפני פתיחת שנת הלימודים: צרו שינויים תזונתיים קטנים שיעשו הבדל גדול, הטמיעו שגרת פעילות גופנית מתונה והנחילו הרגלי חיים בריאים יותר.
ריכזנו בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם במשימת חיזוק מערכת החיסון של הילדים.  
איך שינה יכולה לעזור
השינה היא חיונית לתפקוד של הגוף ולבריאותו, ולכן חשוב להקפיד שהילדים ישנו טוב בלילה. בין היתר, שינה לקויה או מחסור בשעות שינה פוגעים ביכולת של הגוף לייצר חלבונים שנקראים ציטוקינים ועוזרים להילחם בזיהומים ולהפחית דלקות.
לפי המלצת המומחים, ילדים בגיל הרך בני 3-5 צריכים לישון 10-13 שעות בלילה, בעוד שילדים בני 6-13 צריכים לישון 9-11 שעות בלילה.
כדי לאפשר לילדים לישון מספיק, כדאי לשמור על שגרת שינה קבועה וליצור סביבה נוחה לשינה כמו ויסות הטמפרטורה, שימוש במצעים נעימים ואווריריים, ולבישת פיג׳מה מבד נושם. יש ילדים שנרדמים עם מנורת לילה ויש כאלה שנרדמים עם מוזיקה מרגיעה או ספר. בדקו מה עוזר לילדים שלכם והשתמשו בזה.
מתחזקים תוך כדי תנועה
פעילות גופנית יכולה לעזור לחזק את התפקוד החיסוני, רק חשוב להתאים את התדירות והעצימות שלה ליכולות ולגיל הילדים.
שימו לב שהפעילות הגופנית תהיה מתונה, כי פעילות אינטנסיבית מדי עלולה להביא לתוצאה הפוכה ולהחליש את מערכת החיסון. מומלץ לבחור פעילות גופנית שבה הילדים יתמידו או לגוון עם סוגים שונים של פעילויות גופניות. 
כמובן שבקיץ צריך להיזהר מחשיפת יתר לשמש, אבל בכל זאת כדאי לשלב טיולים ופעילויות באוויר הפתוח, כי ויטמין D, שנוצר בגוף בעקבות החשיפה לשמש, ממלא תפקיד חשוב בבריאות העצם ובתפקוד החיסוני, ומחסור בוויטמין הזה עלול לגרום לליקויים במערכת החיסון.
מה הילדים אוכלים?
מערכת חיסונית חלשה תתקשה להתמודד עם חיידקים ווירוסים והתזונה של הילדים יכולה לעזור לחזק אותה.
איך תדעו איזה אוכל חסר לילדים? זה פשוט: קחו אותם לבדיקת דם כדי לבדוק אם יש חוסרים ספציפיים שאותם אפשר להשלים בעזרת תזונה. 
כן כדאי לדעת ש:
  • חומצות שומן אומגה 3 עוזרות לגוף להיאבק בזיהומים.
  • מאכלים עשירים בוויטמין C יכולים לעזור לגוף לייצר יותר תאי דם לבנים שעוזרים להגן על הגוף.
  • אבץ הוא מינרל חשוב שנמצא בעוף, בשעועית ובמזונות אחרים.
  • פרוביוטיקה יכולה לאזן בין החיידקים הבריאים והלא בריאים במעיים.
נסו להציע לילדים מזון מגוון, כמו מבחר של דגנים מלאים, פירות וירקות, ולהפחית ככל שאפשר מאכלים ומוצרים מעובדים ועתירי סוכר.
מה הוא סמבוק שחור ומה הקשר שלו למערכת החיסון?
מחפשים תוסף על בסיס רכיבים טבעיים שיכול לעזור לחזק את מערכת החיסון של הילדים? סמבוק שחור הוא פרי עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין C ואשלגן. הפרי גם מכיל כמות גבוהה של פלבנואידים, שנותנים לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון. 
תפקידו של הסמבוק השחור בחיזוק מערכת החיסון נחקר ונמצא שהוא מקצר את משך הזמן ומפחית את התסמינים של שפעת. תוסף התזונה סמבוכל הוא המוצר הנחקר ביותר שמיוצר מפרי הסמבוק השחור.
קופון הנחה - סמבוכל
צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד